musiq
 

KAT

 
Brak zdjęcia
NAZWA
Kat
UTWORZONO
Katowice, Polska, 1980
DZIAŁAŁ
od 1980 do 1998
CZŁONKOWIE
GATUNEK
WYTWÓRNIE
Ambush Rec., Pronit, Metal Mind Rec., Klub Płytowy 'Razem', Stuff, Silver-Ton, Poljazz, Silton & Stapis, Mystic Production
ID WYKONAWCY
22884
HISTORIA
 
Zespół został założony na przełomie roku 1979 i 1980 przez perkusistę Ireneusza Lotha oraz gitarzystę Piotra Luczyka. Wkrótce dołączył do nich basista Tomasz Jaguś a następnie gitarzysta Ryszard Pisarski. Grali muzykę instrumentalną, utrzymaną w konwencji hard rocka. Dopiero w ...
 
DOROBEK ARTYSTYCZNY
 

INNE

666 - Kat 666 1999 Produkt polecany CD  

Legenda:
Koszyk - dodaj do koszyka
Polecany - produkt polecany przez użytkowników musiq.pl

 
 
WASZYM ZDANIEM
1-10 z 25 komentarzy
Autor:
warszawski tomasz [2007-08-11] zgadzam sie slucham KATA od 20 lat dlatego KAT bez ROMKA nieistnieje tak jak SEPULTURA bez MAXSA ROMAN WRACAJ
Michał [2007-08-07] Osobiście mam sentyment do tego zespołu choć go już nie słucham od 5 lat to jednak gdy go słyszę zawsze przypominają mi się minione czasy. Ale każdy powinien podążać za sercem, które nas rozwija dla tego dziś nie otacza mię muzyka chaosu dziwnego buntu nie przybierającego odpowiedniego kształtu i obrazu i przekazu dla innych i dla tego jest już dawno za mną i dziś folk, jazz i blues muzyka umożliwiająca szanowanie innych piszczy mi w głowie. Wybieram życie z harmonią do siebie i innych niż dysonans i zagubienie ogłupiającym świecie. Pozdrawiam każdego fana tej kapeli szkoda że niema już w niej Romka.
dany [2007-06-11] Kocham metal z Katem, Slayerem i Hunterem na czele!!! Jestem na kazdym koncercie Kata, mam cala ich dyskografie, nigdzie nie ruszam sie bez ich plyt badz mp3 na ktorym mam najlepsze ich piosenki:)
Grzegorz Czapski [2007-02-24] Ej,Ludzie przeciesz KAT powrucił, byłem wczoraj na ich koncercie, z Romanem sobie gadałem na luzie spoko kolo z niego^^,
ale jak przypierdolili to mnie ciry przeszły
Michal [2006-11-19] KAT jest najlepszy ale bez Romana to juz nie to samo.
kamil midak [2006-10-26] Kat to fajowe granie nie mam żadnuch płyt szkoda ale mam slayera i metalicy
Manveru [2006-10-07] Do satanizmu mi bardzo daleko, jednak KAT jest w czołówce moich ulubionych zespołów. "Ballady" są nie do pobicia.

Pozdrawiam.
Black Emperor [2006-05-02] KAT jest genialnym polkim thrashowym bandem.Wystarczy posłuchać płyty 666 by się o tym przekonać.....
DaeMoN [2006-04-08] Osobiście polecam "Czas Zemsty" na pierwszej płycie KAT'a. Koncert był nawet fajny...wstęp..z tą kupą (jeżeli nie czymś gorszym) z którą wystąpił jakiś młody pan. Romek...fajnie wygladał:).
Mój Pan jest nadzwyczajny!
Mój Pan może wznieść się ponad mur!
..............
..............
A w nocy, Szatana przyjąć dłoń!
W Piekielnym wirze przeżyć SZAŁ!!

KAT FOREVER!
Raczka Piotr [2006-03-28] ja chcialem tylko dodac slowo kolezance ktora napisala ze jej przyjaciolka chciala sie usmiercic... Kat raczej otwiera ludzia oczy na swiat ktory nas otacza i cala jego swietosc a raczej jej brak, uswiadamia ze jedyna swietoscia na tym swiecie jestesmy my sami no i Micki Mouse:) a kolezanke uprzedz przed zespolami: Judas Priest, Ozzy Osbourne a nawet Queen przy tych zespolach tez co niektorzy chcieli sie zabic naszczescie im sie nie udalo ale za to muzycy musieli tlumaczyc sie w sadzie... a za co??? Pozdrawiam
 
Ostatnio przeglądałeś

  Kat


 
 
musiq.pl
 © 2003-2008   Zastrzeżenia Prawne   Linki